web 2.0

عکس های کمتر دیده شده از زنده یاد دکتر محمد مصدق


عکس دکتر محمد مصدق در روزهای پایانی عمر - روستای احمد آباد


تصویری نقاشی شده از دکتر محمد مصدق


عکس دکتر محمد مصدق در دوران نخست وزیری


عکس دکتر محمد مصدق در اواخر عمرش در روستای احمد آباد


عکس دکتر محمد مصدق در دوران جوانی و در زمانیکه والی استان فارس بود


عکس دکتر محمد مصدق در حال سخنرانی برای مردم و طرفدارانش در جلوی سردر مجلس شورای ملی




عکس دکتر محمد مصدق در دوران تبعید و دست خط ایشان



عکس دکتر محمد مصدق در حال محاکمه در دادگاه نظامی ( بیدادگاه ) بعد از کودتای 28 مرداد 1332


عکس استاد دهخدا در حال عیادت از دکتر محمد مصدق


عکس دکتر محمد مصدق و دکتر فاطمی ( وزیر امور خارجه ) در مقر سازمان ملل



عکس دکتر محمد مصدق در بستر بیماری - بعد از کودتای 28 مرداد 1332


عکس ادای احترام آیت الله طالقانی به مزار دکتر محمد مصدق در اسفند 57



اکبر هاشمی رفسنجانی ، یکی از پدر خوانده های جمهوری اسلامی



اعضای سپاه ولی امر ( پیشمرگان خامنه ای ) کیستند ؟

سپاه ولی‌امر یک نیروی نظامی ویژه و از زیر مجموعه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میباشد که با هدف حفظ و حراست از جان رهبر جمهوری اسلامی (که هم‌اکنون سید علی خامنه‌ای است) پایه‌گذاری شده است . فرماندهی این سپاه را ابراهیم جباری بر عهده دارد که در آبان ۱۳۸۹ جانشین سردار نجات شد.

مقر اصلی سپاه حفاظت ولی امر واقع در مجموعه حفاظتی مطهری واقع در میدان پاستور بود ولی از تاریخ ۱۳۸۶/۱۱/۳ تمام تجهیزات آمادی و پشتیبانی و همچنین نیروهای این سپاه به خیابان نجات اللهی منتقل گردیده است . استعداد نیرویی این سپاه در حال حاضر ۱۲۰۰۰ نفر تخمین زده می‌شود .

پایگاه‌های دیگر این سپاه در شهرستان‌های اطراف مثل کرج، ورامین و بویین زهرا دارای حداقل ۳۰۰۰ نیروی بسیجی و سپاهی میباشند که بعد از طی مراحل و آموزش‌های مختلف به این سپاه می‌پیوندند. همچنین بیشتر کارهای اداری حفاظتی وامور امنیتی در پایگاه شهیدان مداح واقع در میدان پاستور صورت می‌گیرد.



کارتون - علی لاریجانی و تجاوز در جمهوری اسلامی




کارتون - جنایات بشار اسد از کجا هدایت میشود ؟




کاری از نیک آهنگ کوثر


فیلم : پاشیدن اسپری فلفل به صورت یک دختر توسط مزدوران گشت ارشاد





زدن اسپری اشک آور به صورت یک دختر بدحجاب!!! در بابل توسط مزدوران گشت ارشاد، مرداد 1390 - اول رمضان.

ماموران نیروی انتظامی به دختر بدحجاب! میگن داخل ون گشت ارشاد برو و بشین . دختر نمیره سرهنگ نیروی انتظامی میاد کیفشو میکشه میخواد دختر رو سوار ون کنه که دختر حدود یک دقیقه مقاومت میکنه تا این که به در ون میرسن دختره در ون رو محکم نگه میداره و سوار نمیشه و سپس
یکی از مامورها با تائید سرهنگ نیروی انتظامی اسپری اشک آور رو توی صورت دختر بیچاره خالی میکنه و دو مامور دیگه بلندش میکنن و میبرنش تو ماشین. تو ماشین هم دختر بیچاره رو مورد ضرب و شتم قرار میدن .


کارتون - اعتراض خامنه ای جنایتکار به نحوه برخورد با معترضان انگلیسی !


خامنه ای روزه کله گنجشکی میگیرد با دود اضافه !

روز جمعه مهمان عمویم بودم . ایشان هم، همانند سید علی خامنه ای تریاک استعمال میکنند و یکی از اتاقهایشان را هم برای اینکار اختصاص داده اند.

از عمو سوال کردم : آیا درست است که خامنه ای تریاکی ست؟ عموجان درحالیکه در یک دست وافور و در دست دیگر انبر ذغال داشت با یک نگاهی پر از محبت به من گفت : عموجان اینکه دیگر اظهر من الشمس است من 35 ساله تریاک میکشم و همه جور آدمی رو هم توی زندگیم دیده ام فقط کافیه چند لحظه چهره یک نفر رو ببینم بهت میگم چیکارس؟ مواد میکشه یا نه؟ چه نوع موادی میکشه؟ آخرین بار کی کشیده و ... من بهت میگم خامنه ای از اون تریاک کشای حرفه ای هست که اگه مسئولیت کشور رو نداشت 24 ساعته پای بساط منقل و وافور بود البته بهت بگم تریاک اینا مثل تریاک ما نیست که برای افزایش حجم پشگل و قره غوروت و قهوه و پودر خون و این چیزا قاطیش کرده باشن تریاکه این آقایون تریاک سلطانیه مثل شکلات میمونه تا بزاریش توی دهنت سریع آب میشه و هیچ چیز اضافه ای هم قاطیش نداره بوش آدمو نشئه میکنه چه برسه بخوای بخوریش یا بکشیش البته خامنه ای مثل ما بدبخت بیچاره ها نیست که یک نخود طریاک میزنیم سر وافور و باهاش 10 بار دود میگیریم آخرشم هیچی حالیمون نمیشه که چی چی کشیدیم ولی این آقایون علمای اسلام یه کوفته تریاک درست میکنن میچسبونن سر وافور با اولین دود میرن پیش امام زمان!

بهش گفتم پس عمو جان این خامنه ای و سایر آقایون چطور روزه میگیرن ؟ عمو یه خنده ای کرد و گفت : عمو جان نمازو روزه و حج و خمس و زکات و .... اینا رو خود همین آخوندا درست کردن تا مردم عوام و صاف و ساده رو تحت کنترل خودشون داشته باشن اینا که روزه بگیر نیستن اگر هم برای حفظ موقعیت مجبور باشن روزه بگیرن روزه کله گنجشکی میگیرن مثلا خامنه ای صبح ساعت 4 بلند میشه یه نیم ساعتی دود میگیره بعد سحری میخوره و میخوابه . ساعت 8 بلند میشه میره یه نیم ساعتی شنا میکنه و میره سونا بعد میاد بیرون میره یک دودی میگیره یه دو سه ساعتی به کارای کشور میرسه ساعت 12 یا 1 نهارشو میخوره بعد میره دود میگره و یک چرت بعد از نشئگی میزنه ( عمو میگفت چرت بعد از نهار و نشئگی خیلی میچسبه البته برای پیر پاتالا نه جوانها ! ) ساعت 3 یا 4 بلند میشه میره عصرونشو میخوره تا دم افطار با مسئولان کشور دیدار میکنه و بعد از اذان مغرب هم یواشکی یک نخود طریاک میزاره زیر زبونش و با بقیه مسئولان کشور شروع میکنه به نماز خواندن و سپس افطارش رو هم میکنه وقتی همه رفتن دوباره میره سراغ منقل و وافورش و یک دلی از عذا در میاره .

به عمو گفتم این دیگه چه روزه گرفتنی هست ؟ عمو گفت به این میگن روزه کله گنجشکی با دود اضافه !!! بعد به عمو گفتم پس این خامنه ای چطور مملکتو اداره میکنه؟ عمو جان گفت : با توهم و شجاعت بعد از نشئگی، و عصبیت و بی وجدانی در حال خماری ! برای همینه که اوضاع کشور در این وضعیت وخیم بسر میبره .

خلاصه روز جمعه از عموجان خیلی چیزا یاد گرفتم مخصوصا اینکه به هیچ وجه طرف مواد مخدر و این جور چیزا نروم چون اینکارا مال آدمای پیر و پاتال است نه ما جوانها .