web 2.0

آقای موسوی آیا میخواهید جنبش سبز را تبدیل به هیئت موتلفه سبز کنید؟


آقای موسوی دیگر نمیدانم با چه زبان و چه وسیله ای بشما بگویم که اینقدر دم از اسلام و خمینی و انقلاب نزنید ؟ شما از یک طرف میگویید رهبر جنبش سبز نیستید ولی از طرف دیگر دایما از جایگاه رهبری بیانیه و اطلاعیه صادر میکنید و در آنها مکررا اصطلاحات کذایی ( اسلام رحمانی ، دوران طلایی انقلاب و آرمانهای امام و ... ) را تکرار مینمایید .

آقای موسوی ! آیا شما نمیدانید دموکراسی و آزادی خواهی و هویت ایرانی و پیشرفت و توسعه و عدالت و ... با مفاهیمی مثل اسلام و خمینی و انقلاب هیچ سنخیتی نداشته و ندارد و نخواهد داشت ؟

آیا شما نمیدانید اکثریت طرفداران دموکراسی و آزادیخواهی ، افراد سکولار و لاییکی هستند که با تمام وجود از اسلام ( چه اسلام رحمانی و چه اسلام خشمانی ) و خمینی و انقلاب اسلامی ( همان دوران طلایی انقلاب شما ) متنفرند ؟

آیا شما نمیدانید طرفداران مذهبی جنبش سبز بعد از آن نماز جمعه کذایی خامنه ای به خانه هایشان بازگشتند و این بچه های شجاع لیبرال و لائیک و جمهوری خواه و چپ و مشروطه خواه و عدالت طلب بودند که در اکثر تظاهراتها شرکت فعال داشتند ؟

آیا شما نمیبنید اکثر شهدای جنبش سبز از بین همین بچه های سکولار و جمهوری خواه و... بودند و هستند ؟

آیا شما نمیبینید اکثر کسانی که در عرصه اینترنت در حال مبارزه با جمهوری اسلامی میباشند از بین همین بچه های لائیک و لیبرال و چپ .... میباشند ؟

آقای موسوی آیا شما نمیدانید که تاکید بر روی اسلام و آرمانهای خمینی و دوران طلایی انقلاب !!! باعث روی گردانی اکثریت آزادی خواهان از جنبش سبز میشود ؟

آقای موسوی ، آیا شما میخواهید جنبش سبز را تبدیل به هیئت موتلفه سبز کنید ؟ آیا شما به همین نظام اعتقاد دارید و میخواهید این نظام اصلاح ناشدنی را اصلاح کنید ؟ آیا شما واقعا بدنبال اسلام و آرمانهای خمینی و دوران طلایی انقلاب !!! هستید ؟ اگر هستید که دیگر این همه گرد و خاک کردن ندارد ، کافیست با خامنه ای بیعت مجددی ببندید و آمارهای اعدام و قطع دست و شلاق و سنگسار و مصادره اموال و ... را افزایش بدهید تا به همان دوران طلایی امامتان نزدیکتر شوید ( وجدانا خامنه ای از دوران طلایی خمینی خیلی فاصله گرفته چون آمار اعدامها و مصاره اموال کاهش چشمگیری داشته است ! )

آقای موسوی درپایان این نوشته ، به شما بگویم که بسیاری از دوستان من ، فقط و فقط بخاطر مواضع نسنجیده و تاکید شما بر روی اسلام و خمینی و انقلاب از جنبش سبز روی گردان شدند و فعالیت آزادی خواهانه شان را از مسیر این جنبش جدا کردند و مطمئن باشید اگر شما بخواهید همچنان در همین مسیر سیر کنید من هم از این جنبش جدا خواهم شد و بترسید از آن روزی که تعداد این منها آنقدر زیاد شود که در جنبش سبز فقط شما بمانید و دوستان اصلاح طلبتان !

هیچ نظری موجود نیست: